Thursday, December 1, 2011

Ignorance is Bliss.

So, it came to my attention when I wrote my last blog.

I'm not talking about this one that I wrote after my composing panic attack.

I'm talking about the actual blog that I wrote here.

You see, I have this little 'matter' with my brain.

It got scrambled in the motorcycle accident, and occasionally, entire happenings merely go missing from my brain files.

It's kinda like what arose the other day when Papi attempted to use my composing tower to print out the needed papers for his medical EI.

Bad Papi!  He lost all my current composing files.

and has now been banished from my composing tower ... he may only play his 'sims' game on my laptop where lesser important items are kept ...

One of my BFFs, who is also my BlueLight partner and boss from Boomsmack Records, told me that's not possible.

oh! and btw ... if you'd like to help me do my job, take a moment and 'like' each of these here links on facebook. it will make my boss happy hehehe

Oh, but yes it is possible, because in my world, the strangest things will happen, and happen it did.  No files.  Nothing.  Fuck all.  Gone.

Anyway, I digress yet again.  That has nothing to do with my brain injury.  That's just my personality.  I'm all over the map.

So, I wrote this blog the other day with absolutely no recollection that I had already written about it here.

Now, the difference between the two, is that one is telling you about the marriage certificate that we already had changed to 'male & female', and the other blog is telling you that if Papi asked to have the marriage certificate changed from 'female & female' into 'male & female' that I'd put my wobbly foot down and say, "Hell fucking no!!"

However, it has already been done.

This example of insanity was brought to you by the letters and punctuation of: WTF?!

But you know what?

Sometimes my brain injury does me justice.  I get to pretend that things are in my brain they way I like them.

That is of course, until Papi bursts my bubble.


It already happened.


I still have my marriage certificate in my office where I get to see it along side of my sweet Papi pre-male transformation.

It's a hot 'n sexy pic of the most perfect butch ever, with breasts peeking ever so naughty between my love's opened leather vest.

Well, I was volunteering yesterday at the Queer Arts Festival office and there were scrumptious picture of butches all over the walls, complete with a few butch breasts proudly displayed for my perusal.

It made me so sad to know that I'll never get to touch my love's breasts ever again because of The Great Breast Disappearance.

I almost cried, but fortunately for me, I forgot they were even there when I got obsessed with organizing papers for filing.

You see?

Brain injury is not so bad.

It's good in an, 'i'm not really here', sorta way.


Ignorance is truly bliss.


  1. I did actually wonder about that Andrea. I thought I misunderstood. LOL, you are too funny:) Saying no to something done:D

  2. hehehe jamie ... i wondered how many people paid attention and would this brain fart lmao!

    ah well ... i'm sure it's not the first time here in my blogs ... seriously! how many times have i repeated the same story?!?!?!

    scary really lol!


your comments make this world feel smaller ... and you feel closer